Kallt!!!

Nysshemkommen efter en kvällsprommenad med Ingela så sitter jag här i soffan och fryser så det står härligt till,det är ju svinkallt!!
Jag har varit frusen hela dagen,jag som nästan aldrig fryser!  Hade tillochmed  vinterjackan på mig under utevistelsen i dag på jobbet med vantar! Då är det kallt kan jag säga!!
Ska snart hoppa in i duschen och värma mig,sen blir det en kopp te och lite vtittande på tv4 och den nya svenska serien som verkar bra!
Nu längtar jag till Ullared och köpa en ny vinterjacka,vantar,överdragsbyxor och massa julklappar till småbrudarna,varv en av de bara önskar sig Bratz saker,så de ska jag kolla efter i ullared!
I morgon ska vi ut och åka buss och hälsa på på en bondgård med barnen på jobbet,oj vad de har längtat efter denna dag,att se I:s bondgård! Kan säga att jag tycker det ska bli jättekul jag med,hihi
Tror jag börjar bli lite förkyld men man vet ju aldrig hur det blir med förkyldningar om de kommer eller går...
Jooo,i morgon ska jag på Yoga,med Ingrid. Ska bli spännande att se hur det är. Yoga på onsdagar och ryggympa på måndagar och prommenader där i mellan,så då kanske....

I morgon tänkte jag att syster yster ska bjuda mig på fika efter jobbet,får se vad hon tycker om de..
Hon kanske har nån go fika att bjuda på,bakerskan,hihi

Nä nu får det bli duschen för min del,innan jag fryser ihjäl!
hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0