Vi "hetta" rätt

ajjemen det gjorde vi,jag och Hetta, till mediamarket i jönköping!
Där innandlades en tv och ljudanlägning! 
Jag:Den kostar ju bara 4000!
Hetta: Det var ju ett bra pris..
Jag:Ja det var de ju för expert skulla ju ha 5000.
Hetta: Då kan du ju köpa ljudanlägning,då kan du ju se det som att du köper den för 500 kr!
Jag:Aaaa,hur gör jag nu!?!

Men så fick det bli,så nu sitter jag här och tittar på Mord i sinnet på min nya tv,min jättestora tv! Och jag har kopplat ihop allt själv,det är inte illa! Sicket ljud sen kan jag tala om! Nu jäklar ska det spelas musik,hihi.. Helt otroligt!
Det kostade ju en stooor slant,men nu fick jag ju ljudanlägningen på köpet kan man säga ju...

Det som är det negativa är ju att nu står det 2 stora låder och tar plats i hemmet och det hatar jag och att jag verkligen gillade min gamla tv,som jag fick av pappa ett tag efter jag hade flyttat hemifrån,synd att skrota den...

Var ju ute och åt med Hanna igår,lika roligt som alltid.Men folket bredvid,vad säger du om de Hanna??
Annars så har de varit sååå gött att ha varit ledig bara....

Nä nu ska jag kolla färdigt innan det är dags för bingen och i KVÄLL kommer reprisen av oskyldigt dömd,23:45! Hur ska man orka vara vaken så länge???

Kommentarer
Postat av: Hetta

vi är tamigfanemij (grym stavningva?) grymma! haha. Kommer gärna på fika, nyfiken på hur det ser ut också,och en kopp kaffe tackar man ju aldrig nej till



;)



2008-09-29 @ 08:28:34
URL: http://princessbalin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis till din nya tv:D

Tackar för en väldigt rolig kväll och grannbordet intill var *** inte kloka....



Kram H

2008-09-29 @ 10:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0