Adjö härliga helg...


Återigen så har helgen flygit förbi,snabbare än vanligt känns det som.

Gårdagen spenderades i Skövde och Lidköping. Milo,Nathalie och jag begav oss til Skövde för lite shopping och
Alcazar! Som var grymt bra,riktigt bra på att showa. Men i varnlig ordning så glömde jag Kameran hemma,mindre roligt!

Lunchen åt vi på MAX,och jag måste bara säga att det var en så urusel service så jag trodde knappt det var sant. I en kvart fick vi stå där framme vid kassan och vänta på att få vår mat,helt otroligt! Buuu för Max måste jag säga! Maten var jättegod men fy vilken väntetid,dit kan man väl knappast gå på sin lunchrast.

Sedan efter ha lämnat av Nathalie hemma som skulle på kalas så hämtade vi Malin för att sedan bege oss till Lidköping. Min morbror har sin husvagn där,så vi hade en myskväll med grillning och massa roligheter. En kvällsprommenad på stranden är ju aldrig fel men usch så kallt! Vi frös! Malin satt med min jacka hela kvällen så jag fick allt frysa tills jag kom på att jag hade vinterjackan som jag hade plockat med hem från jobbet. Så den värmde gott kan jag säga,fast jag fick lite pikar att jag hade vinterjacka en vårkväll! Men ååå va skönt det var...
Väl hemma blev det en varm dusch och Rocky på tv,men jag somnade så gott vid kl 22,15 pinsamt tidigt!

I dag har vi målat Emelies lekstuga hela dagen,Hon hjälpte till så redigt så men som barn gör så tröttnade hon gansk snart. Men vi höll i och fick till det riktigt fint. Så numer är den vit men den rosa fondvägg,inuti. Jättefiint blev det!
Men jag kan säga att det känns ganska bra i ryggen nu,känns som att räven och ryggen har tappat taget om varandra,men de lär gå över,men ajajaj....

Så nu sitter jag här och kollar på Carambole på fyran och laddar för en ny kortare än vanligt arbetsvecka. Fasen vi är ju lediga på fredag!! Så denna vecka erbjuder 3 arbetsdagar,för jag är ledig på ondag med! Tjoohoo!

Hejjdå sålänge....

Kommentarer
Postat av: Jonna

Nää inte ett ljud :(

Ååh!

Kram!

2009-04-26 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0