Here we go again...


Fick allt hålla mig hemma från jobbet i dag!
I hate it!!

Kom knappt upp ur sängen,var sååå trött.
Har legat och hostat hela natten,haft feber och det är inte roligt!

Men jag kände att det är bättre att vara hemma nu direkt,innan det blir värre. Så kanske jag slipper farbror doctorn och 3 veckors sängliggande igen. Brukar vänta in i det sista och då sitter förkyldningen i i evigheter. Sist låg jag i 3 veckor och det vill jag inte nu igen! Speciellt inte när vädret börjar bli så fint.


Brände mig faktiskt i ansiktet förra vecka,och alla som känner mig vet att jag blir röd som en tomat direkt!
Har ju inte brunpigmentet utan blekpigmentet så jag kan kämpa en hel sommar för att bli brun men det slutar med fler fräknar i stället,det stör inte mig men att bli brun vore himla roligt,det är så fräsht.
Kanske ska man testa ett tillskott? Finns ju mängder av dem..
Får kolla upp det där ordenligt först...

Nä nu ska jag ta en kopp te som ska kurera halsen lite....


Kommentarer
Postat av: Hetta

Tack tack:)



Stackare sjuk igen?

Ät mycket frukt! Och ta hand om imunförsvaret



Kram!!

2009-04-16 @ 15:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0