Lediga onsdagen

 
Går lika fort som den kommer..
Har haft händerna fulla hela dagen,,,,

Det har ju varit helt underbart  väder idag,brände mig i ansiktet igen,fortfarande ingen brunhet i sikte bara mer fräcknar!
Men det är ok..

Köpte lite nya krukor i går,gröna som var tänkta till sovrummet men de hamnade i köket i stället,blev kanonbra.

I morgon blir det jobb och sen göteborg,lite shopping förhoppningsvis och sen blir det grillning på kvällen. Skönt med en ledig fredag igen.
Jobbar i helgen men börjar inte förren 14:30 på lördag,så lite ledigt blir det ändå! Härligt!

Det är faktiskt lite skönare att ha de där extra lediga dagarna nu när det är så härligt väder ut,skönt att bara vara..
Det gillar jag,att bara vara. Inte göra nåt speciellt,ta dagen som den kommer. Men sen är det skönt när det händer något med,det är klart!

Det blir inget husköp denna gång för mig,valde att inte buda mer för huset är inte värt mer enligt mig eftersom duschen inte finns inne i huset. Så det är bara att kika vidare. Men det finns en mening med allt! Det tror jag!

Nä nu ska jag se slutet på Du är vad du äter och sen ta tag i disken!

Hejjdå!

Kommentarer
Postat av: Mia

DITT hus kommer nog ska du se och då kommer det att kännas RÄTT!



...och fräknar är ju JÄTTESÖTT!

2009-04-30 @ 05:36:29
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0