Varning

 
för Jönssonligan är på tv 4+ nu!
Jönssonlige filmerna har varit en favorit hos mig ända sen jag var liten. Så nu sitter jag och tittat lite lätt på den.



Äntligen så börjar jag  piggna till! 
Hade  feber  på förmiddaggen idag,hostan är kvar men förkyldningen är nästan borta! Jag gjorde verkligen rätt som var hemma ändå,man får ju lite smått ångest att vara hemma när man inte är JÄTTESJUK,men jag vill undvika att bli liggandes sjuk i flera veckor igen...

Åkte med mormor en sväng till  affären på förmiddagen,det var såå skönt att komma ut i det härliga vädret. Sen så var det helt tomt i kylskåpet,det ekande nästan där inne,hihi,så det behövdes.
I bilen säger mormor: Du ser lite flammig ut i ansiktet,Jessica!
Jag svarar då: Jaaa så är det när man har feber..
Mormor säger då: Jaa det är klart,eller så  du kanske är med barn?
Jag: Önsektänk eller?
Mormor:Ja det hade ju inte varit fel med fler barnbarnsbarn...
Jag:Du,det dröjer nog!
Mormor: Ja fan det är lika bra!
Vi fick oss ett gott skratt faktiskt!

I morgon så blir det ett besök på kyrkogården,i morgon är det precis 1 år sedan pappa lämnade oss.
1 ÅR?!?!
Det har gått så fort,kan inte förstå att det redan är första årsdagen,känns som att det var i går jag pratade med honom..
Ska köpa en fin blomma och tända ett ljus för min älskade pappa...


Kommentarer
Postat av: Sofie & magen

Jönssonligan is the shit =)



Är det redan ett år, usch, jag minns det som igår när min mamma berättade att hon hört det.

Minneslunden är fin så här på våren, önskar att jag kunde åka dit oftare o hälsa på morfar.



Kram!

2009-04-17 @ 21:33:08
Postat av: din syster

BARN!? hur?! När?! =D Hahaha.. hoppas du mår bättre! Puss!

2009-04-17 @ 22:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0