Fika


Kom hem från Linda efter en stunds fika och prat. Det är alltid lika roligt att träffa henne. Deras lägehnet hade varit perfekt till mig när deras hus är färdigt,enda nackdelen är att den är ganska så dyr.
Men den har ju uteplats,och att köpa hus för min del dröjer nog,för jag ska ju plugga i 3 och 1/2 år. Så då kanse deras lägenhet hade varit perfekt!
Men den som lever får se!

Innan jag börjar jobba ska jag ta en städrive här hemma,fattar inte att man städar och gör fint och efter 2 dagar ser det likadant ut! Det är verkligen lessamt!!
Vettiskrutt hur man ska få till det på bästa sätt egentligen!
Det är väl bara till att städa antar jag....

Nä men nu är det väl bara att sätta igång då antar jag...



hejjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0