Jobb och Landskrona..


Första arbetspasset efter semstern är nu gjord,kan inte påstå att det var många kopp som drogs men nu är det gjort och det känns som att semstern är långt borta. Men snart kommer man in i det igen..

Efter jobbet i dag så åkte jag,Milo och Mikkis till Landskrona för att hämta hem Gabbi som har kommit hem från England. Efter ca 32 mil så var vi framme hos tjejernas syster Neta och hennes 2 goa töser. Vi välkomnades med hemmagjord pizza. Det smakade himla gott efter ca 4 h i bilen förutom ett lite stopp. Ja då kom vi till detta med att stanna och parkera Milos bil.Den vill inte alltid starta igen efter att man har stängt av den. Så efter lite kaffe och chiabattamacka så blev det till att putta igång bilen,hihi. Jag satt i (för vi bytte då) och Milo och Mikkis putte på och vips så starta den igen. Nema problemas!
Sen så skulle vi åka hem och jag skulle köra första biten,då fick Milo,Gabbi,Mikkis och Anna putta igång bilen,haha. VIps så starta den!
Sen så stannade vi på MAX för att äta lite,jag parkerade,stängde av bilen och in och åt.Sedan skulle Milo köra sista biten,bilen startar INTE ! Så det var bara för mig,Gabbi och Mikkis att putta igång bilen. Vips så starta den igen!
Det stod ett sällskap med folk som bara tittade på oss,för vi kunde knappt putta på för att vi skrattade så..
 Det såg ganska roligt ut faktiskt,hihii
Ja det har blivit en hel del skratt i dag....

I morgon är det städning,diskning,bäranertillförådet,laga mat och jobb dag som gäller.
Ja det finns en hel del att göra i morgon innan jag börjar jobba men sen är jag ledig fram till lördag eftermiddag!
Men på fredag är det 80 tals fest som gäller!
Det bilr massa folk,ska bli himla skoj.
Men vad ska jag ha på mig!?!?
JAJA det ger sig...

Nä nu ska jag lägga mig och börja läsa Liza Marklunds bok Livstid.



hejjdå

Kommentarer
Postat av: Berta

ÄLSKA MAX!!



=D

2009-08-11 @ 23:17:15
URL: http://hetta.blogg.se/
Postat av: Mia

Men vilken opålitlig bil ändå! Då måste man vara ett gäng som åker så att några kan putta på. Vilken resa ni hade. =)

2009-08-12 @ 05:51:31
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0