Helan går...


Planerings dagen på jobbet i dag har faktiskt gått mycket bra men den har varit otroligt lååååång. Men dagen började toppen,jag träffade mina tre favoritfröknar! När jag träffar dem så inser jag hur mycket jag saknar dem. Men på onsdag ska jag hälsa på dom! Då får jag allt ha med lite fika,till kaffetokarna!

Det har varit planeringsdag på jobbet idag,den har gått bra,vi har fått en hel del gjort..
Men dessa dagar är sååå låånga,får alltid lite smått ont i huvudet på eftermiddagen. Men utelunch under en arbetsdag,det är inte vanligt,det händer faktiskt bara när vi har planeringsdagar! Så lunch på Gondolino blev det,kycklingsallad för min del. Lite småfattig var den faktiskt om jag ska vara ärlig. Men den va god.

80-tals festen då?
ÅÅÅ så roligt det var!
Hemma hos Ingela och Stefan så träffade jag min gamla klasskamrat David! Har inte träffat han sen vi sluta nian! Vi var väl ett gäng på 11 pers. Mycket tjöt och skratt blev det! Snickaren(som har varit med om allt som man bara kan) berättade att han skjuter på fritiden. ÅÅ han tjöta  å tjöta å tjöta,jag fatta aldrig att han bytte samtalsämne,(för så tjöta han) och han säger: ååå jag rev upp hela armen!!
Och i mitt huvud så får inte jag ihop hur man kan riva sig när man skjuter,så jag säger hur rev du dig när du sköt?!?
Va säger han?? Jag sköt inte,jag sågade!
Jag svarar helt enkelt:jaha!
Alla asgarvar och Ingela säger:Det är en sån jävla typisk Jessica grej att säga! Och det stämmer nog...

Blåbär!! Ska du ha blåbär Jessica!!! Skriker Stefan...
OCH DU OCH DU OCH DU!!!
Hade ingen aning om va han snacka om men ok sa jag.
Sen kommer han men ren sprit,smaksatt med blåbär! Starkt som as verkligen!
Men helangår och sen var det bara att dricka,den var go! Så efter 3 sådan och massa pimms så var det dags för parken! Och I parken var det hur roligt som helst,mycke folk och massa dans och skratt! Träffade massor av härlig  människor.
Ingela är ju inte ett dugg disktret men vad hon vill och inte Stefan heller kan jag säga! Meeen Bengan för helvete!
Det kanske blir fortsättning på den historian men vi får se..

lördagen var jag pigg som en mört ( mår helt enkelt inte dåligt dagen efter) så upp och grejja lite och sen åkte jag till broder för att lämna Nattis filmer som jag lånade av henne.
Sen åkte jag hem,var hemma i typ 10 min sen blev det pizza med Milo och Gabbi,Kim och Mikkis. Har inte ätit pizza på jättelänge så den smakade helt underbart. Sen blev jag och Milo sittandes och prata hela kvällen tills jag var tvungen att gå hem och sova för jag skulle upp och jobba 6:30 på söndagen.

Så jag for till jobbet 6:15 OCH då ringer föräldern och säger att detta barn inte kommer coh där står jag och inga barn kommer förren kl 11!  4,5 timme!!
Så det var bara att gejja på jobbet för att  åka hem är ju ingen idé för då hade jag blivit jättetrött,men hela denna vecka har varit sådan.OCH då tänker man kanske att fasen va gött,hon har du ju asgött med sånt smörjobb,MEn ICKE! Det är ganska jobbigt när man har ställt in sig och planerat så blir det inte så...
MEN de kommer de dagarna då man får jobba häcken av sig med...

På måndag börjar jag skolan.Hejåhå

Min mobiltelefon funkar forfarande inte......

hejjdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0