5 Dagen

av ledighet är påbörjad och det är underbart! Att det kan vara så skönt att vara ledig,helt otroligt.Fast det har ju funnits att göra,tiden har bara försvunnit. Men det är skönt det med att det händer saker och just nu händer det väldigt spännande saker för denna donnan men man vet ju aldrig hur det slutar men just i dag så verkar det gå åt mitt håll,får se nästa vecka vilka vändningar det blir...

I går blev det lite kalas här hemma. I brist på fantasi så blev det smörgåstårta på menyn och till efterrätt blev det cheesecake med pepparkaka. Jag fick en present som jag så länge har gått och kikat på,en diskmedelsflaska från Cult i silver! Så himla roligt! Tack Storebror med familj!
Sedan så blev det Idolfinal,jag hejjade på Calle som vanligt men måste säja att Erik gjorde vinnarlåten bäst!
Ååå va bra den låten var,den bästa Idollåten av de alla.



Jag ringde och röstade på Calle och Nathalie ringde och röstade på Erik,N var övertygad att Erik skulle vinna och hon hade rätt! Men båda är värdiga vinnare,tycker jag.




Kommentarer
Postat av: Ellis

Sv: Jahadu, tack för tipset! Jag går faktiskt aldrig in på Record, men där är det klart att det finns massor att botanisera i! :-)

2009-12-12 @ 14:45:37
URL: http://ellisbellis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0