Madonnna!


Jag ska på MADONNA! Vi fick biljetter!!
Jippi! En gång i livet att det händer! Ska bli så grymt kul,längtar redan.



Men så sitter  jag här med en kopp nybryggt kaffe och njuter av tystnaden,känner att huvudvärken är på väg. Kan tipsa om ett gott kaffe: Irisch Cream! Så underbart gott,det godaste kaffet jag har druckit faktiskt. Prova det!

Va händer denna veckan då? Inte mycket faktiskt,och det känns skönt för de sista veckorna har varit så hektiska,dagarna har varit fullspäckade. Så det är enbart prommenader som är planerade. Och jobb så klart. Slutade kl 12:30 i dag och börjar igen kl 21.Har varit på lönesamtal i dag,och det var helt okej,men det är ju så svårt att bedömma sig själv,jag tycker kanske att jag är bäst på vissa saker och mina kollegor kanske inte tycker att jag är bra överhuvud taget. Men man måste väl bara utgå från sig själv,vad mer kan man göra? Men jag blev positivt överaskad..
Jag blev ledig på söndag,yesyesyes.
Ibland är det bara så skönt att bli ledig bara så där! Eller hur?
Så det blir fredag 21-11 på lördag! Tjohoo!
 
Funderar på att ta ledigt på torsdag nästa vecka,har hela 173 timmar denna månad så jag måste plocka bort lite tid,för om jag plockar bort torsdagen då är jag ledig to,fre,lö och sön. Men jag funderar bara...
Men det hade varit skönt.

Nu ska jag sätta mig och kolla igenom vad kommunlyftet har att erbjuda för härligheter. Har faktiskt inte kollat ordentligt i den än så nu är det dags. Vill gå på nåt men varanan vecka finns inte tiden riktigt,men det borde väl lösas?

I kväll blir det kycklinglår med sallad och grov baguett till Middag.Gottgottigottgott!
 
Jag blev godkänt i Pim! Hur gött är inte det??
Så nu är jag färdig och behöver inte fundera på det mer,eller vad säger du,J?
Dataproffs,dataproffs!

Madonna,fattar ni!?!!??



Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0