Tiden går


och nu har halva veckan gått igen och den har gått fort!

Lördagen spenerades hos Emelie som fyllde 3 år,massa goa kakor och tårta! Och massa paket! Min hemmagjorda blomma gjord av gurka och godis blev en hit! Men hon fick så fina saker! Sedan blev det lite mat och Körslaget!
Jätte mysigt hade vi!


I söndags var jag och Nathalie på bio med Jennie och Alicia! Det var så himla kul! Lite shopping blev det,Jennie köpte en grön jättesnygg jacka! Sån vill jag med ha,men storleken finns liksom inte!?!? Lite dåligt eller väldigt dåligt av Hm!
Som Jennie sa: Bara för man är kraftig så vill man väl ha snygga kläder! JA det stämmer verkligen,men det verkar inte som om klädkejorna vet om detta,men det är väl ganska självklart,eller!?!
Det blev lite mat på MacDonalds och massa skratt!
Alla handlade utan jag,hittade ingenting och sen så har jag en liten bit kvar.
Nathalie köpte en skinnjacka och en mössa,Jättesnyggt och det passade henne så nu ser Alicia och Nathalite ut som tvillingar! Det var klockrent!
Vi gick mot bion och Jennie säger att när tjejorna lekte en dag och de var på godislagret så frågade en om de var tvillingar. Nähä säger jag men så lika är de väl inte!?
När vi kommer in i godisaffären utanför bion så skulle vi betala och J och A betalade så var det vår tur,då säger hon som stog i kassan: Ååå är de tvillingar!? Jag:Näää. Hon: Ååå de är söta,långt fint hår,fiina mössa! Hahah.Snacka om att jag blev paff,vi hade ju precis pratat om det!

Sedan har en ny arbetsvecka börjat och min började tufft! I måndags jobbade jag 8-16:30 och sen började jag kl 21 igen och jobbade till kl 13 på tisdagen. Var något trött när jag kom hem igår. Somnade på soffan kl 15 och vaknade vid 19:30,sov hur länge som helst,sedan blev det en dusch pch sedan sängen och sov till kl 10 i dag! Helt otroligt!

I dag har jag varit ledig,har varit såå skönt! Så det har blivit lunch på mingus med Malin,fika med Linda,Pernilla och Jessica. Sedan blev det vi hade i alla fall tur med vädret hos Malin och co!
Fullt upp som vanligt! Men jättekul som vanligt!

I morgon ska jag träffa Åsa på stan och äta lunch! Ska även kolla på present till Nathalie som fyller år på Måndag! Kalas,kalas,kalas hela tiden! Men det är ju bara roligt!

Jag börjar bli förkyld igen! Ont i halsen och ont i huvudet! INTE IGEN!!! Hela december gick mig förbi för att jag var sjuk! Var ju hemma från jobbet i 2 och 1/2 vecka då! Det vill jag inte nu,inte vara hemma och vara sjuk!

Men nu ska jag försöka sova lite innan klockan ringer 6:30 för en ny arbetsdag,sen så jobbar jag fre,lö,sön,mån,ti,ons,to så det blir en låååång vecka!

 <------Malin,Tack för idag,det var jättekul och mysigt!


Kommentarer
Postat av: Kusin malin

Tack själv:) måste göras om:) hade det jätte trevligt:)<333



2009-02-05 @ 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0