BoRdE


Alla dessa borde och måsten,jag borde ta en prommenad,borde sortera bland mina gardiner,påslakan,borde piggna till,MÅSTE diska innan jag far i väg i kväll. Det finns mer kan jag säga er.


Men just i dag så vill jag inte! Vet inte varför egentligen,men jag vill helt enkelt ingenting. Kanske beror det på att jag känner att huvudvärken kommer krypande. Kanske beror det på att vi har haft 2 helt värdelösa dagar på jobbet,torsdag och fredag. Det har verkligen varit sådana där dagar som bara de som jobbar inom barnomsorgen känner till och som man inte vill ha allt för ofta! Och 2 dagar i rad,det är inte roligt kan jag säga dig!
Men nu är det fredag,helgen är här och jag börjar jobba ikväll kl 21-11 på lördag. Skönt att sluta så tidigt faktiskt,sen börjar jag 7:15 på söndag och jobbar till 12:45.Så det blir en go helg ändå.  Milo ska låna bilen lite i morgon så under tiden funderar jag på att ta en promminx ner till staden och kolla läget lite. Det var längesen. Men jag BORDE ta tag i lite av mina MÅSTEN. Varför ska det vara så svårt för,det är ju bara att göra det eller hur?

Jag och Åsa pratade om att vi borde åka i väg ett par dagar i sommar till kusten och ta med Jennie med,det vore så kul!
I sommar skulle jag vilja göra något som jag inte har gjort förut har mina funderingar men jag får se..
Gud så skönt med sommar och semster,vore underbart!

Ikväll blir det middag på Nivå (eller hur stavas det) med jobbet. Jag beställde kycklingsallad,för den är riktigt bra där. Sen far jag vidare till jobbet,lite tråkig men vad gör man?

Nä nu ska jag göra något vettig!
Strycka ett måsten iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0