ImOrGoN


så var det dags att börja jobba igen,men på tisdag så är vi ju lediga igen! Känns konstigt. Sen så jobbar jag,onsdag,torsdag och lördag sen är jag ledig 1 hel vecka till för jag ska till Sälen!! Ska bli så himla kul! Jag har aldrig varit där så jag ser fram imot det såå mycket. Jag ska ladda bartterierna till kameran och ta massor med kort!!

Helgen har gått i ett verkligen,i fredags så var Milo och Gabbi här,och som vanligt så var det massa prat och skratt,(jag måste verkligen bli bättre på att ta mer kort).Vi pratade om att åka och hälsa på Gabbi i England,för det skulle vara så himla kul,jag har alltid velat åka till London.

På lördags morgonen kom Robban upp med Sissela som skulle vara här hos mig till i dag för de skulle till stockholm. Så vi mös i soffan innan vi gick ut på en prommenad och sedan åkte vi till affären för att inhandla min jättelååånga lista.Jag ska börja med en veckomatsedel och när jag satt och kollade efter maträtter och recep så insåg jag att jag inte alls är en engagerad handlare. Ingen skafferimänniska alls,så det blev en hel del som måste inhandlas så att skafferiet kan fyllys. Jag handlade massor och jag menar MASSOR,med matvaror så jag trodde att det skulle bli svindyrt,helt ärligt men ICKE,680 kr för alltihop! Jag blev övrraskad,glatt överraskad. Så nu finns det både havregryn,pasta,råris,mjöl och mycket mycket mer i skafferiet och jag måste säga att det känns jättebra! Och frysen den blev åter full,efter att ha varit nästan tom ett bra tag. När jag rensade kylen och frysen i fredags så undrade jag när jag handlad sist,verkligen handlade!
Vet ni vad jag kom fram till?
Joo jag handlade 5 december,dagen innan jag hade kalas! OCH i lördag var det den 3 januari!
Då kan man ju undra vad jag lever på,och det är inte köpemat,typ pizza och sånt! Men nu ska det bli ordning på det!

Jag och Jennie pratade om veckomatsedel och träning och sånt. Hur man verkligen håller det,att man inte struntar i det efter ett tag! För så brukar det bli,för min del iaf. Så jag funderar på om jag ska ta och skriva ner här i bloggen,då måste jag ju för jag kan ju inte skriva ner här att idag så ska jag gå ut och gå men sedan inte göra det. För då ljuger jag ju,och jag ljuger inte. Det kanske vore en Idé att skriva ner här,vad tycker ni?

I dag så ska jag på bio med Ingela och se Australia. Hör hört att den är riktigt bra,någon som sett det?
Jag älskar att gå på bio.

Men nu tänkte jag att jag skulle börja plocka bort julsakerna för nu saknar jag  mina lampor,gardiner och allt som inte hör julen till,för Sissela är ju inget sällskap,hon ligger och snarkar så det står härligt till,prommenaden förut tog kanske musten ur henne,hihi.


Kommentarer
Postat av: Mia

Alltid roligt att läsa här, så det är kul när du har uppdaterat!

Det är ju ett jättebra sätt att skriva in hur man äter och hur mycket man tränar/promenerar då får man det svart på vitt, ingen återvändo alls och som sagt ljuga får man ju inte. Låter som en utomordentlig idé. Australia verkar jättebra men har tyvärr inte sett den ef mannen tycker den verkar "tjejig" så jag får dra ihop girlsen på den. Du får berätta sedan hur den var och OM den var tjejig! Kram

2009-01-04 @ 17:10:54
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej hej kul att du har hittat till mig nu har jag ju din adress oxå så jag kan läsa mera jag med.. Ha det så trevligt på bion, den verkar vara riktigt bra.. ha det

2009-01-04 @ 18:02:13
URL: http://nikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0