Jag känner mig glad! -3,5


En ny vecka med nya tag!


En ny  veckomatsedel är gjord nu ska vissa ingredienser inhandlas bara.

Helgen har gått i ett,på fredagen så var vi ut och åt med jobbet för att avtacka fröken Linda som har slutat hos oss för att börja på nya äventyr på en annan förskola. Henne kommer jag att sakna jättemycket,för hon är  min favorit på jobbet!  Men jag vet att hon kommer få det bra på nya jobbet!
 
Läser du detta Linda,för jag vet att du vet att jag har en blogg,hihiLycka till,jag kommer att sakna dig,stället kommer inte bli detsamma utan dig!

Efter middagen så var jag tvungen att fara för jag började jobb kl 21,kände mig lite oartig som gav mig av så snabbt men jag kände mig lite stressad för jag visste att fröken E väntade på jobbet. Sen jobbade jag till kl 11 och begav mig direkt till Milo som skulle låna bilen och sedan till staden för en fika med Jennie,lika kul som alltid,massa prat!
Jennie,ska vi pima på torsdag? Kan du? Jag slutar tidigt.

I morgon blir det en lång dag! 10-19,2 möten och arbete i barngruppen. En sån dag är inte rolig men det går,det är 2 spännande möten,kan jag säga.
 Får se vad det är för beslut tagit!
Usch får ont i magen jag bara tänker på det..
Men så dåliga nyheter borde det inte vara...

Nu kommer Advokaterna på fyran,det verkar spännande att se..


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ho ho!

Du är hur duktig som hellst!!!!

Torsdag blir bra,jag slutar också tidigt....

Kramis

Jennie

2009-01-27 @ 06:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0