The Tudors

Är riktigt bra faktiskt! Sen så skadar det ju inte att han som spelar kungen är lätt att lägga ögoen på,hih.
Vackra ögon,fin mun...



I går kom lönen med,inget roligt besked denna månad kan jag säga! 2 karens dagar Och 3 veckor med 80% ersättning! Låter de kul? Men det funkar, men man straffas ju för att man är sjuk,jag som har ett sånt utsatt arbete med! Barn som hostar,nyser,snorar och gud vet allt,är det så konstigt att man blir sjuk? Jag säger bort med Karensen inom barnomsorgen,skolan, ja alla arbetsplatser där man jobbar med människor! Stackars de som är sjuka länge! Jag tar igen det men stackars de som inte kan det! Fy och ve!
Uscha...

Fikan med Åsa är alltid lika roligt,eller ja lunchen som det blev i dag. Ska försöka få ihop en lunchdate nästa vecka med. Hon är tapper,Åsa.Verkligen.
Vi satsar på kusten till sommaren.

Var hos Hetta en sväng i dag för att lämna tillbaka hennes vibrator,hahah nu vet jag vad ni tänker era snuskhummrar! Nä det är en sån där skaka bort fettet vibrator från tv! Annat vore väl helt galet...
Sen blev det en prommis hem för att göra middag,känns som att jag står vid spisen hela tiden,och gör jag inte det så känns det som att jag äter hela tiden! Hela tiden verkligen! Men det verkar ju fungera så varför sluta..

Funderar på att ta med Nathalie på bio på söndag,LasseMajas Dektektivbyrå. Jag är sugen på bio och vi har pratat om denna film ett tag så nu tänkte jag att vi skulle komma iväg,om hon nu kan och vill,för leka det är ju himla kul!

På lördag hade varit mysigt men då är det Emelies dag,för då fyller hon 3 år! 3 år! Det var inte länge sen jag ämtade Nathalie på dagis för att de hade åkt in för att föda.De å de! Svägerskan!
Har gjort ett födelsedagskort till henne av ett fota av henne som jag har skrivit Grattis på och fixat iordning lite.
Hon ska även få ett pippi lotto spel och en massa godis och gurka för hon ÄLSKAR både godis och gruka så det ska hon få!

I morgon så ska jag beställa mitt nya bord! Ska bli så himla kul! Äntligen få ordning här hemma! Känns inte som mig än,för det är halvfärdigt! Men snart så är det färdigt.

I morgon blir det jobb igen och sedan lite handling för veckomenyn. Sen kommer Jennie,vad ska vi fika på då? Apelsin kanske? hihi

Nä nu måste jag sova kolla vad klockan är! Jösses! Jag ska ju upp i tid i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0