It´s sunday!


I dag blev det biotajm och middag i skövde med Cissi. Vi såg The Proposal,jag tycket den var jättebra och rolig.
Middag blev det en mysig resturang,kycklingspett med tzatsiki och råsteka potatis,så smaskigt! Vi hade massor roligt att prata om,det är så roligt att gå ut och umgås med människor som man egentligen inte känner,jag har jobbat 3 dagar med Cissi och pratat lite på msn med henne så nu var det dags att hitta på något. Det får bli fler gånger..




Och nu sitter jag här bänkad i soffa och kollar åter igen på en film med Sandra Bullock,The lake house. Så himla bra.
Sen så är ju en av mina favvosar med,Keanu Revees.
Hoppas den slutar lyckligt,men det verkar ju inte så men sen så är det ju en kärleksfilm så man får hoppas på det bästa.

Vad som händer i morgon vet jag inte,men jag hoppas på fint väder! SOL,SOL,SOL!!
Men i kväll så har det varit en fin kväll men det blev kallt fort,usch. Känns som höst!

På tal om höst! Fick både Ellos och hm katalogen,och det finns så mycke fina höstkläder,fina kofter och klänningar!






Det finns hur mycket som helst att frossa i när det gäller höstkläder..

Filmen slutade lyckligt ju....

hejjdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

lyckliga slut är överskattade, jag är realist =D

2009-07-26 @ 23:39:29
Postat av: Mia

Jag har också "dejtat" Cissi för första gången... i går. Det var trevligt! Hon är en trevlig prick! =)

2009-07-28 @ 08:18:55
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0