Här SiTtEr


jag
och och njuter av ett glasrosè vin. Bara njuter verkligen av vetskapen att jag är ledig i 5 härliga veckor. 5 veckor!
På jobbet idag prata vi om semster och jag kom på mig själv,men fan jag går ju på semster i morgon,jag har bara 1 h och 45 minuter kvar att jobba. Kändes overkligt på nåt vis,har sett fram i mot denna dag så länge och nu är den här! Men åå så gött!

Efter jobbet i dag har det inte hänt så mycket,har faktiskt bara gjort ingenting här hemma förutom att diska lite. Så nu är jag så trött så att jag skulle kunna lägga mig och sova. Ja så trött är jag...
Men ett tag till ska jag väl kunna hålla mig vaken förhoppningsvis...

I morgon ska det planeras inför London och sen ska det även tvättas,jag har en hel del tvätt kan jag säga,usch!
Och sen kommer de nog och byter fönster här hemma med och vem vet när och hur lång tid det tar?!? I
nte jag ialla fall.
Det är ju bra att veta när de ska komma (tänkte ju ta lite sovmorgon) för de ska ha minst 1 och 1 halv meters fri yta att arbeta på så detta innebär att jag måste flytta sängen,tv-bänken,soffan,blommkrukorna,lampor,gardiner, aa en hel del. Lessamt....

I dag är jag glad! Tjohoo!



hejjdå


Kommentarer
Postat av: Mia

Ha en jätteskön semester! Det är du värd! Själv jobbar jag idag fredag och på måndag men SEN...då har även jag semester!



Kram

2009-07-03 @ 05:56:16
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0