Borta bra men hemma bäst


Londonveckan har försvunnit med stormsteg. Det har varit en toppenvecka med många skratt på Londons gator.
VI har åkt flyg,tåg,buss,tunnelbana och spårvagn OCH gått så fötterna har svullnat upp! JA,faktiskt,jag fick ett skoskav på foten som gjorde så in i bängen ont! Men det hör väl till antar jag.

FLyget gick superbra,jag som inte har flygit innan borde ha varit nervös men det var jag faktiskt inte. Inte ett dugg. Kan inte påstå att det var det allra trevligaste jag har gjort,men jag hade trevligt sällskap som tur var.
Landningen var ju hur go som helst,Mikaela säger:Nu har vi landat,jag kände inget! Inte jag heller säger jag glatt.
Sen säger det bara PANG!!!
Och då landande vi,haha.. Så himla roligt.

Sen var det bara att ta tåget från Stanstead in till Liverpool street. OCH det gick hur bra som helst,inga problem, Där möttes vi av Gabbi.
VI var så trötta så det bar av hem till Stoneligh där vi skulle bo hos Gabbi och hennes "famlij",som var hur goa som helst. Det första jag och Milo gjorde var att provligga våra sängar,ååå va gött de var att bara strecka lite på sig,hihi.
På onsdagen bar det av in till London och turista sig...

London kommer för alltid finnas i mitt hjärta,så underbart. Så mycket att se och göra,trevliga människor,härlig atmosfär. Jag är ingen storstads tjej,verkligen inte men fasen va härligt det var!

Jag har hur mycket bilder som helst att visa er men jag har suttit hela kvällen och vänt och sorterat kort medans jag har skrattat,så i morgon kommer de.
 
Det var längesedan jag slappnade  av och skrattade så mycket som denna vecka. Vi är lite smått knäppa vi alla. Som när vi 
sitter på tåget sent en kväll och väntar på att det ska starta,jag var helt slut,ont i fötterna och vill bara hem och sova. Jag tittar ut i fönstret och säger:
Varför rullar vi bakåt?? Vi är ju på startstationen!!
Alla asgarvar och säger: Men det är ju tåget på andra sidan som åker!
Mitt ansiktuttryck visar att jag blev jätterädd,som Gabbi sa.
Hade ni varit med så hade ni förstått hur roligt det var...
Fast det var en  väldigt typiskt  Jessicagrejattgöra.

Det finns hur mycket som helst att se,men man hinner verkligen inte allt på en vecka.
Men det blev Madame Tassued,The London eye,Soho,Picadelly circus,Picknik i Hyde Park,Camden Market,Buckingham palace,Carneby street,Westminister,Harrods, och massor massor mer.

Jag fortsätter min berättelse i morgon men jag bjuder på ett kort redan nu..

Hejjdå


Kommentarer
Postat av: Milo

Vilket himla fint kort.........å visst hade vi roligt......så himla många trevliga upplevelser o så mycket att se! Tillbaka nästa år?

2009-07-15 @ 10:46:57
Postat av: Mia

Du har sådana goa kommentarer Jessica! Du är härlig! Låter som er London-tripp var mycket lyckad och London lär ju vara mycket att se... Skulle gärna åka dit jag också! Roligt att läsa vad du varit med om. Fortsatt trevlig semester! Kram Mia

2009-07-18 @ 09:12:27
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0