Värmland

Sitter här i en stuga mitt ute i skogen i Torsby och njuter av semstern,Rolankd klipper gräset så det doftar ljuvligt,älskar doften av nyklippt gräs,det är sommar.
Vi sitter och pratar för fullt Marie,Solvieg och jag. Vi pratar om det mesta faktiskt. Sojjigt..

Vi ska åka och handla nu alldeles strax,det skulle vi ha gjort för längesedan men har forfarande inte kommit i väg,vissa pratar och pratar,hii.
Medan jag har diskat och tvättat golven.haha

Men nu verkar det som vi ska åka för nu börjar de röra på sig...

Hejjdå!

Kommentarer
Postat av: Berta

Verkar som du har det gött där uppe, jag är lite avis, men vis på ett bra sätt, du är värd allt roligt i hela världen!

2009-08-01 @ 13:16:45
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0