Vecka 2


av semstern har snart passerat och det känns faktiskt som att jag har varit ledig ganska länge. Har verkligen släppt jobbet och bara njuter. OCH det är härligt!

Denna vecka har jag bara tagit det lungt,varit en sväng i Hjo med Malin,vi köpte glass,gick ner till vattnet åt glassen,sen började det spöregna,så vi åkte till hem och hobby istället. När vi åkte hem så tog vi lite krångelikrång vägar hem,det är ganska roligt att bara köra och inte riktigt bry sig om vart man åker. Man väljer helt enkelt höger eller vänster.

I går var jag och Ingela på after work i Skövde för att fira in att hennes semster börjar. Det var superroligt,att man inte gör det lite oftare?
Åt god grillbuffé,drack goda drickar och cider och tjöta lite skit,alltid lika roligt.
När jag börjar pendla till Skövde sen så får det bli after work lite oftare..

Idag så har det burits möbler till Milo,hon har fått mitt gamla köksbord,och idag äntligen så tog vi tag i saken. Jag började vid kvart i 12 å bar bordet och stolarna till bilen,Vad jag inte visste då var att Milo ringde mig för fullt,så hon trodde att jag hade åkt i väg nu när vi hade fått tummen ur att fixa detta, Men icke! För helt plötsligt stod jag utanför hennes med alla grejorna. Så det var bara att bära upp det. Milo trodde att jag hade gått över med sakerna (vi bor alltså mitt i mot varann). Nä sa jag,jag tog det i bilen!
Hur fick du in allt i din lille bil?  (4stolar,1bord,en iläggsskiva,en hylla)
Jag fällde sätterna..
Ja juste de sa Milo! Det gjorde ju jag när jag lånade din bil!

Man får in ganska mycket i en ford ka faktiskt....

Sen monterade vi ihop det och det blev kanon fiint!

Efter detta lilla arbetspass så åkte vi till Lidköping för att hälsa på Gunilla,som jag inte har träffat på flera år!! Vi hade så roligt,fy va vi skrattade..
Nu kommer Gunilla hit på 80-talsfesten i augusti,och då blir det fest! Ska bli så himla rolig...


Vad som händer i morgon,det vet jag inte än men nåt blir det,borde städa lite för på måndag kommer mitt nya vardagsbord!! Jippi!

Men jag får njuta av det i slutet på veckan för jag ska vara barnvakt måndag till onsdag. Broder och svägerskan ska på kryssning,så då får vi hitta på nåt skojjit här hemma istället,jag å tjejerna. Ska blir mysigt. Nathalie har iaf bestämmt menyn för dessa dagarna och då finns det säkert tacos med på den menyn,hihi..,

                                                

Ser ut som att jag snurrar runt London eye..

hejjdå

Kommentarer
Postat av: Milo

Det ser faktiskt ut som Du snurrar på London Eye! Häftigt kort!!

2009-07-19 @ 10:01:14
Postat av: Emma

Hej! Ska du börja pendla till Skövde? Varför? Nytt jobb? Ha det gott! Kram

2009-07-19 @ 10:24:09
Postat av: Berta

nya möbler? Va blev det då? jag är nyfiken=P



Coolt kort, du måste visa alla för mig någon dag=P

2009-07-19 @ 11:02:29
URL: http://hetta.blogg.se/
Postat av: Berta

Grattis till högskolan föresten!

2009-07-19 @ 11:03:10
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0