Student,Fest,sömn och Bal


ja så kan helgen summeras! Men åå så roligt det har varit!

I fredags så var det äntligen dags för Malin och Benny att ta studenten! Kl 06:00 åkte jag hem till Malin för att locka hennes hår,blev så himla fint!
Hem och sov ett par timmar,sedan var det dags att göra sig i ordning för att sedan möta upp studenttåget på torget. Men vilket regenoväder som kom! Det spöregnade och haglade,och kallt var det kan jag säga! Fy och usch! Stackars studenter,speciellt tjejerna som bara har tunna klänningar! Malin va bra kall när hon kom och lockarna,ja vart de hade tagit vägen kan man ju undra!
Men hon var så fin när hon kom till oss,kall men helt otroligt fin!
Hon hade så mycket saker kring halsen så det skar in så väldigt,(fast jag hade gett henne tipset att skydda nacken,hihi) så han som äger Nivoue kom med saxen och började klippa av sakerna. Såg ganska roligt ut faktiskt.

Vid 15 var det dags att mötas upp i lockalen för att äta och dricka gott.,smörgåstårta bjöds det på och den var hemmagjor och var så himla god. Mycket skratt blev det med många härliga människor,

   

 

 

 

  

Det finns så mycket mer kort men dessa får räcka,

I lördags var det Folkets Park och Timmerstugans dagar som gällde.
Milli,Petra och jag vi var här hemma hos mig och vi hade så roligt,vi pratade verkligen om allt! Så mycket skratt,dans och musik!
Vid 23:30 var det dags att gå till parken,men jag kom in dit vid 00:30 ungefär och vi gick hem till mig igen vid halv 2. Ja så tråkigt  var det! Fy vilken besvikelse! Så lessamt. Så här efter så sa vi att vi lika gärna hade kunnat vara kvar hemma hos mig för så roligt hade vi här. Kommer det timmerstugans dagar en gång till,ja då lär inte jag gå...
Men kvällen var helt klart lyckad ändå...
Denna pose säger allt:

 
så himla roligt....

På söndagen vankades det Bal. Ja inte för min del utan för Malin. Kl 15 tog jag mig ner till mormor,med lite smått ont i huvudet,fasen va ont i örat jag fck!
Men iaf,frågad Mormor om hon hade en treo eller alvedon. Jajjemen säger hon och hämtar 2 st alvedon och ger mig.Jag sveper bägge och då säger mormor: Tog du båda??
Jaaa,tycket jag..
Men det är ju 1 grams alvedon tabletter,säger mormor!
Va?? Då tog jag ju för fan 4 tabletter på en gång..
Och saken är den att jag blir så jädra trött av alvedon så jag brukar somna när jag tar 2. Men 4 st då???
Jaa lite smått snurrig i huvudet och så jävla trött var jag! Men där stod vi i spöregn vid Bjertorps slott för att se Malin. Men det var värt det,hon var verkligen vacker.

 

Ja så nu sitter jag här och en ny arbetsvecka är påbörjad och denna är lika full som vanligt.

Vårfest i morgon.
Avslutningsfest på fredag för oss personal.

Men sen så jobbar jag ju en hel del i mellan detta,fast på onsdag är jag ledig! Tjohoo

Hejjdå

Kommentarer
Postat av: Kusin malin

Tack för att du kom och firade mig på studenten och tack för att du kom och kollade på balen:)<3 och stort tack för hjälp med håret:)



2009-06-08 @ 23:42:55
Postat av: Marie

Vadå härliga människor?! Dom härligaste var ju inte där =D HAHAHAA:..

2009-06-08 @ 23:48:04
Postat av: Kusin malin

roligt o se att det finns någon med humor :S! Dom härligaste var där, va därför dagen blev så jävla bra!

2009-06-09 @ 18:04:35
Postat av: Hetta

Stort grattis Malin! Väldigt fin!

2009-06-09 @ 19:43:12
Postat av: Kusin malin

Tack så hemskt mycket Hetta! (F)

2009-06-09 @ 20:48:17
Postat av: Marie

Både humor och ÄRLIGHET finns det gott om här borta, men inte på andra sidan av dotorp.. =D Tur att en dag blev bra när dom andra förhoppningsvis blir rena helvetet... =D Puss!

2009-06-12 @ 21:11:20
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: kusin malin

dom andra förhoppningsvis rena helvetet?! du e fan riktigt störd:S du ska va glad att inget hänt dig än!

2009-06-12 @ 23:11:36
Postat av: Marie

vad ska hända? ska ni tala om sanningen? Ni är välkommna så kan vi prata allihopa. :)

2009-06-13 @ 13:23:12
URL: http://marielejon.blogg.se/
Postat av: Marie

Vad ska hända? Ska ni tala om sanningen äntligen? Ni är välkomna allihopa hit så kan vi prata .

2009-06-13 @ 13:33:04
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0