-6kg


På 6 dagar! 1 kg om dagen! Inte illa pinkat!
Och det märks verkligen. Byxorna är för stora och det är jättekul! Så nu har jag ett par byxor som passar. Inte kul men det går och nu börjar det gå mot finare väder och då kan man ju ha kjol som jag tycker så mycket om att ha.

Skinnjackan jag köpte sitter som en smäck,helt perfekt. Såå roligt! Fick tydlingen ett halsband på köpet! Tjoohoo..

I dag började jag jobba kl 13 så innan det var dags för att sticka dit så var jag och Åsa på stan och stosade runt lite i affärer.käkade lite lunch på vårat nya stammishak Wokstugan! Mumsigt var det kan jag säga.

Sen i kväll har det varit apt på jobbet och jag vet faktiskt inte vad jag ska säga. Jag blev inte nöjd i alla fall,verkligen inte.
Det kommer inte att bli bra för våran del,det tror jag inte.  För egen del verkar det som det blir pest eller kolera.
Sen är jag glad för att fröken MG kommer att jobba med oss!

Nä, jag gick i från mötet ganska så besviken ,uschusch men man vet ju aldrig vad som händer...

Nä du ska jag sova bort denna dag...

Kommentarer
Postat av: Kusin Malin

va kul att jackan passade:D den vill jag se nästa gång vi ses;) <3

2009-03-26 @ 17:18:18
Postat av: Mia

Skoj skoj! Vad duktig du är!

2009-03-27 @ 20:31:57
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Berta

Yo go girl, bra att du inte ger upp, utan hittar nya sätt att nå ditt mål!

2009-03-28 @ 12:34:49
Postat av: En läsare

Det är inte nyttigt för din kropp att tappa ett kilo om dagen, man brukar rekommendera ett kilo i veckan. Jag vet inte vilken diet du kör men av det jag kan läsa mig till verkar det som Modifast.

Ett tips som funkat för mig är att äta vanlig mat i normala portioner, skippa fikabröd, godis och annat som kroppen egentligen behöver OCH ut på promenad eller någon annan träningsform du gillar.

Jag har tappat 12 kilo sen i mitten på januari.



Lycka till!

2009-04-10 @ 16:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0