Dag 1=avklarad


Av denna tortyr som jag har hört att den kan kallas. Att bara dricka "soppa" i 9 dagar. Ingenting annat,inte ens mitt älskade tuggemi! Hur ska jag klara mig utan det!?

Den första dagen av nio är avklarda.

Ska lägga mig och sova alldeles strax så att dag 2 ska börja snart! Men det har gått jättebra i dag,inga frestelser.
Detta ska jag klara,nemas problemas!

I dag har jag varit ute och gått en lång prommenad men Linda i det härliga VÅRvädret! Så underbart väder! Jag som inte
gärna sitter i solen kunde inte slita mig när vi satt ute och drack kaffe hos Linda. Ljuvliga sol!

Sen så har jag varit hos banken för att kolla om jag kan ta lån för att köpa hus! Som jag så längtar efter. Och vet ni vad jag fick för svar!?!
Inga problem,säg till när du har hittat det hus du vill ha så ordnar vi det!

JAG KAN KÖPA HUS OM JAG VILL!!!!

Det svaret trodde inte att jag skulle få!

Så jag har gått som på moln i dag! Varit jätteglad!

Men i morgon är det dags för jobbet igen och det ska bli himla kul,vi njuter av varje dag som är kvar..

Duschen sen bingen..


Kommentarer
Postat av: Berta

Ska du köpa hus på riktigt?!

2009-03-19 @ 09:02:18
Postat av: Hetta

Fan va coolt!! Vart vill du ha hus då? I stan eller utanför? va för färg? stort? litet? En-plan? två?

2009-03-19 @ 13:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0