Dag 2


utan fast föda pågår!
Och det var himla svårt att sitta vid matbordet på jobbet och se de andra sitta och äta spaggetti och köttfärsås. Inte min favorit men fasen va det såg gott ut, Men jag klarade mig!!

Får se hur resten av dagen går,jag ska på symöte i dag,med fröken M. Där vankas det fika hör jag hört,men som tur är jag inte överfötjust i kakor och sånt så jag klarar mig nog! hHihihi..
KAFFE,KAFFE,KAFFE!!

Sen så börjar jag jobba halv 8 så dag två kommer nog att gå bra. Köpte en ny smak,skogsbär,den där chokladen är inte överdrivet god....

Nä nu ska jag göra mig i ordning lite innan det är dags att fara!

Tack Hetta för att du hjälper mig att planera framtiden! hihi

Kommentarer
Postat av: Mia

Heja dig!

Förstår att det måste vara tufft på jobbet när man ser andra men du verkar ju vara SÅ stark!!!! Duktigt!

Måste få gratulera till möjligheten att köpa hus. Vad roligt!!!!



Ha en skön helg!

Kram

2009-03-20 @ 05:05:37
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Hetta

haha ja du ser vilket välfyllt liv jag har :D Roligare att göra framtidsplaner för andra, för då tänker man aldrig på misslyckanden =P



Så om några år blir det sördefest haha.

2009-03-20 @ 08:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0