Dag 3


Av denna tortyr utan fast föda pågår.

Men jag vet inte om jag håller med om detta. Jag tycker inte att det är tortyr.
Faktiskt så är det skönt att slippa tänka på att laga mat.Man slipper fundera på vad man ska ta fram ur frysen,handla,tillaga och det gillar jag faktiskt.

Men framförallt så slipper man disk!!
Joo lite är klar men inga mängder som det blir när man lagar mat...

dag 3 har flytit på jättebra.

Slutade kl 7 i morses,åkte hem tog en kopp te och vid halv 10 blev det "frukost".  Sen åkte jag till skövde för att hämta Milo som har varit på kss för att bli opererad.

Sen blev det att fara hem till Linda för att färga hennes ögonfransar,men som inte blev så lyckat.
Hon åker till Thailand på måndag och jag är inte ett dugg avis!?!?!

Det vore grymt skönt med sol och bad nu,men våren är ju på väg som tur är..

Men min verklighet slår snart in igen för snart är det dags att fara tillbaka till jobbet kl 17. Jobbar till 12:30 i morgon och då ska jag hem och verkligen storstäda! För det behövs verkligen. Dammsuga,damma,torka golv,vattna blommor,byta sängkläder,ja allt en storstädning innebär.

Men nu ska jag ta och hoppa in i duschen så man är lite fräcsh innan jobbet...

Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas det går bra med "tortyren"... Vad är det för något du kör??? Tänkte jag skulle ge mig på något jag med, har köpt mig Kuren men inte kommit igång än.. kram

2009-03-20 @ 21:14:06
URL: http://nikkis.blogg.se/
Postat av: Annika

hej hej du får gärna skicka länken.. Det skadar ju inte att läsa den iallfall... Sen kan man ju ta den när man är sugen på det... Inte idag iallafall, idag blev det en flottig pizza med massa sås... ha en bra lördagkväll...

2009-03-21 @ 20:19:59
URL: http://nikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0