Dag 4,5 och 6


har avklarats!

6 dagar utan någon slags fast föda.

Men i morgon ska jag börja äta ett mål om dagen,det har jag bestämt mig för. Känns som att jag går med småhuvudvärk hela tiden,så ett mål mat om dagen kanske behövs.
Jag hade klarat de resterande 3 dagarna om det inte hade varit för detta.

Men jag är jättestolt över att jag klarade 6 dagar!

Nu ska jag bara kolla vad det har gett för resultat.....
Så i morgon ska jag börja med att äta lunch..

Denna vecka kommer inte att bli rolig,vet knappt när jag hinner vara hemma,väntar ivrigt på torsdag kl 17! 
För sen är jag ledig i 3 dagar och det behövs kan jag säga,vet knappt hur jag ska orka med  dessa 3 dagar....

Men det blir Göteborg i helgen  och det ska verkligen bli roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0