Denna Underbara helg


...börjar gå mot sitt slut. Allt som skulle göras i helgen är gjort och klart så nu återstår bara
Van Weetern filmen i kväll på tv med en av mina favoriter Sven Wollter.

Fredagen spenderade hos Marie och Hannah,för Hannah fyllde 22 år,Grattis Grattis!  
Sedan for jag och Milo till Moster och co för lite Kinamat och Let´s dance final! Heja Magnus! Det var himla bra att han vann,tycker jag!

Lördagen spenderades i Göteborg hos faster Solvieg och hennes man Roland. Om jag ska vara tillsammans med någon i 50 år så hoppas jag att man har en uns av "det där" som de har. Så roliga,härliga människor.
Innan vi for hem till dem så skulle vi hämta Nina vid slottskogen. Men gps:en sa att hennes husnummer inte fanns! Konstig för hon bor ju där! Men efter att ha kört i samma rondell 5 gånger så ringde vi och fick en annan gata vi kunde knappa in och vips så kom vi fram dit vi skulle!

Men det bästa var när gps:en (som låter som svennis) säger:

GÖR EN USVÄNG!
GÖR EN USVÄNG!

U SOM I DIN URINGNING!

Haha fatta va vi skratta!

Det var längesedan jag skrattade så mycket som igår,hela dagen verkligen.
På eftermiddagen kom min farbror och hans familj förbi och då blev det ännu mera skratt.
Hans minsta son (min kusin) var 3 år förra gången jag träffade honom,nu är han 15 år!
Hur gammal är inte jag då!!
Sen började de prata om att pappa spelade i band när han var yngre och det har man ju hört men inte att pappa skulle ha kompat LillBabs! Det kan inte vara sant!? Min pappa som inte hade taktkänska för fem öre,haha..
Men det hade vart roligt att se.....


Och i dag så har jag och Ingela varit på Modevisning med Tony Irving. Roligt var det.Han var precis likadan som han är på tv,bjöd verkligen på sig själv! En del fina kläder,en del mindre fina kläder,fina barnkläder och en hel del tantkläder.
Men roligt var det!

Så nu sitter jag här och ska snart göra en kopp te,för snart börjar filmen!

                                                          

Kommentarer
Postat av: Marie

"HÄR VERKAR DET INTE NAPPA" hahahha.. vilken jävla Gps!

2009-03-29 @ 22:38:20
URL: http://porrmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0