Härliga lördag


Visst är det härligt med lediga lördagar?
Det tycker jag ialla fall!

I går var det Kvänum som gällde! Jättekul var det!
3 rätters med gott vin är aldrig fel!
Som vanligt så ska jag krångla!
I veckan så frågade jag Anneli om hon visste vad det var för mat. Men det visste hon inte. Jag sa då att det är säkert en efterrätt med äpple i (som jag är allergisk mot)
Och så var fallet! Äpplekaka med grädde. Då frågade jag om det fanns något annat alternativ. Killen skulle kolla efter. Och det fanns det.Vanilj och jordgubbs
En helhärlig kväll kan jag säga och det var så kul att göra sig i ordning en fredagkväll för att gå ut,det var ett tag sen. Fixa håret,sminka sig fint,ta på finkläder,ja i detta hem händer det inte så ofta!

Malin var jättefin när hon stod där på scenen och sjöng,on kan faktiskt sjunga fint! Måste ligga i generna! Hahaha.
Bra musik,god mat,dog dryck och roligt sällskap,kan det bli bättre på en fredag kväll?
Jag tog massor med kort men min usbsladd är forfarande borta!  Så jag kan inte visa er några bilder men det kommer nångon gång.

I dag har det fikas på stan med Jennie,och denna gång har jag fått ännu mer griller i huvudet,Hon är bra på att ge en griller i huvudet,den där Jennie. Men det är bra griller så det gör inget..
Men just dessa griller ska jag testa,vad är nio dagar av ens liv?
onsdag börjads det,ska bli spännande att se.

I kväll är det melodifestivalen som gäller! Vem vinner??

Jag hoppas på någon av dessa:




  




 


Kommentarer
Postat av: jennie

Ho ho!

Ja,vad är nio dagar av ens liv....hi hi

Spännande!

Kramis Jennie

2009-03-14 @ 15:15:34
Postat av: Kusin Malin

Det var kul att du ville hänga med och kolla:)

Tack!<3

2009-03-14 @ 17:02:06
Postat av: Mia

Får man fråga vad du ska göra för spännande dessa nio dagar? Kram

2009-03-14 @ 18:24:05
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Mia

Lycka till med din nio dagars grej! Det låter spännande!

2009-03-15 @ 08:53:26
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0