Lördagsblues


Filmen i går var jättebra!! Oj,så spännande,otäck! Se den!!  Män som hatar kvinnor!
Efter filmen blev det lite mat på macdonalds och kaffe hemma hos Anneli och de andra,jättekul.

Milo kom upp på en fika förut och sällskap var precis vad jag behövde,prat och skratt är aldrig fel.
Men så ringde det,det var hon..
Hon som är en av mina favoriter,hon som är stark och modig,glad och härlig. Och jag blev så ledsen när jag pratade med henne. Varför ska det aldrig bli bra utan bara värre och värre?
Nu var hon inlagt på kss,väntar på svaren som man ingen vill höra,jag hoppas verkligen på det allra allra bästa..
Sedan vi la på så är hon det enda jag tänker på,hur livet kan vara så grymt mot vissa av oss.
Hon fyller år i morgon,så jag ska åka till henne med en blomma och ge henne en kram.
Jag blir så ledsen när jag tänker på det,Hon är ju en vän som jag tycker så mycket om.

Och jag ska åka till jobbet sen,känner inte alls för det,känner mest för att sitta i soffan och deppa men det hjälper ju ingen men ändå....


Kommentarer
Postat av: Kusin Malin

du är den enda som verkar förstå<3 Jag älskar dig kusin<3 Och finns alltid här om det är nått<3

2009-03-08 @ 11:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0