Torsdag


I morgon blir det biotime,har verkligen längtat att se Män som hatar kvinnor!
Sitter och lyssnar på Sarah Dawn Finers låt från melodifestivalen,och den är riktigt bra,jättefin text. Vilken röst hon har,helt otroligt.
Men jag vet inte om jag har någon favorit riktigt som borde vinna men Jag håller nog lite lätt på Sarah!

Nu har jag hållit på med detta ganska länge och det häder ingenting och jag menar INGENING! Det är så lessamt,man tappar liksom suget lite men jag ska verkligen inte ge upp,men det är irriterande när det står helt still. När man verkligen ligger i så borde det ju hända nåt men inte här inte,men det var som fröken M sa i dag,när det händer så händer allt på en gång kanske och men kan ju hoppas på detta,för det målet ska vara uppfyllt till studentendagen,men i dagsläget verkar det inte bli så...
Jag vlll ju verkligen det,har ju hittat klänningen med..
Men jag ger inte upp,det går inte....

Om en stund kommer Milo och hämtar byrån! Hon ringde förut och sa: Behöver du din bil just nu??
Jag:Näää
Milo:Kan jag låna den,ska ju kolla på en bil halv 4 och kl är ju snart kvart över 3.

I bland är det snabba ryck som gäller,hoppas hon kom i tid och att hon gillar bilen..

I kväll blir de en prommenad med Ingela,ska bli skönt faktiskt,men jag kom precis på att jag har mina vindbyxor kvar på jobbet! Aj då! Då får det bli långkallingar under,annars så fryser man väl ihjäl!



Kommentarer
Postat av: Mia

Vi ska gå på bion kl 17:45 i skövde. När ska ni gå?

Ja det ska verkligen bli KUL. Den ska vara bra. Böckerna var ju SÅ bra!



Jo tack allt är bra med mig... Hur är det själv?

Kram

2009-03-05 @ 19:21:19
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Mia

Javisst! Jag ska kika efter dig i kön o se om jag ser dig.... Fast det var 17:45 och inte 18.45 men det kanske var en liten miss bara....



Håller tummarna för att den är bra, ska bli SÅ kul. Ses, Kram

2009-03-06 @ 16:29:51
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0