Vår,vår,vår


Det vill vi ha...

I dag är jag seg,segare,segast. Men trots detta så har jag varit ute och gått i nästan 1 timme,vädret är ju jättehärligt. Det är rätt skönt att rensa huvudet när man är ute och går.
I dag är det halvdag på jobbet som gäller 13-17. I bland är det gött med halvdagar faktiskt,man hinner med lite på förmiddagen och man får även lite sovmorgon,men bara lite.
Så nu siter jag här med en kopp kaffe och bara tar det lungt...

Helgen har bara rustat i väg,den har spenderats på bio och på jobbet. Och med Milo,vi hade lite filmtime och tacos,och jag kan säga att de var himla gott,det var såå längesen för min del..

Alla som känner mig vet att jag älskar estrellas grill chips. Och jag har dragit ner ganska så mycket på chip,en gång i månaden. Och det verkar som att jag aldrig mer ska få äta chips mer,för varje gång det är planerat så händer nåt.
JAG LOVAR! När jag ska köpa det i affären så är just mina favoriter slut! Som på bion,då köpte jag en sån där pytteliten
påse för jag ville ju ha popcorn med,så jag åt popcorn å sen la jag chipsen i popcornlådan men när jag skulle stänga dragkedjan på väska så fota jag till popcornlådan med foten så att alla chipsbitar ramla ut,det fanns 4 skrämda bitar kvar i lådan!
Det är verkligen inte meningen att jag ska få äta estrella grill chips mer.....

I går så var jag hemma hos Ingela på våffelmys,vi var 6 tjejer som åt våfflor och pratade hela kvällen,jättekul var det.Synd bara att man inte gör det lite oftare på veckorna,att man träffas och bara tar en kopp kaffe och tjatar,det behöver inte vara så märkvärdigt. Man sparar verkligen allt till helgen,så man är helt slut på söndagen och då är det dags för att jobba dagen efter,men man kan ju alltid bättra sig.

Nä nu ska jag fixa och dona lite...

Kommentarer
Postat av: Kusin malin

vi får träffas nån dag snart;)<3 ses på fredag:)!

2009-03-11 @ 18:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0