3 dagars veckan


har påbörjats! Härligt!
Måndagen är avklarad,fast i snigelfart,tisdagen och onsdagen kvar.

Denna helg var min jobbhelg,massa strul som jag inte ens orkar tänka på. Men det hela slutade med att ja blev oväntat ledig! Och det är ju aldrig fel!

Hetta och jag drog till Kinnarp på lördagen för att titta lite i Lagerförsäljningen och i skoaffären. Jag hittade en grön klänning som jag ska ha på Malins student. Även fast jag redan hade en till den tillställnigen så tycke jag att den gröna var mycket finare. Nöjd blev jag kan jag säga. Ska ta ett kort på den och visa er.,måste bara ladda batterierna till kameran först.
Hetta köpte en jättefin gul skjorta.

Sen gick vi i presenshopen men och som vanligt så kan man ju köpa precis allt där! Men det blev inget till mig utan till några som fyller år snart! Inga namn nämda!
Sedan blev det lite fika hemma hos Hetta. Mysigt var det iaf!

På söndagen blev det fika med Hanna och det var ett tag sen men det är alltid lika roligt att umgås med henne,stackarn var sjuk! Hoppas du har kryat på dig!

I dag efter jobbet så fick jag nån slags energikick! Det har diskats,dammats,lagats lunchlåda  tills i morogn och det har ändrats om i vardagsrummet! Japp,nu flyttade jag soffan som jag så länge funderat på,men eftersom att den är blytung så är det inget man gärna gör! Men i dag blev det gjort! Och det blev bra! Och det blev plats för ett matsalsbord som jag så gärna vill ha! Det trodde jag inte,men där ser man vad det gör att flytta runt på sakerna lite.Bytte i princip bara plats på soffan och tvbänken.


Hejjdå

Kommentarer
Postat av: Berta

Nytt projekt på gång alltså:P

2009-05-19 @ 09:17:16
Postat av: Anonym

Bion går lördag el söndag 15:15

Kramis

2009-05-20 @ 18:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0