4 av 8

 
dagar har avklarats,4 kvar sen är jag ledig i 3 dagar,längtar fakiskt ganska så mycket kan jag säga er. Visst att jobba helg när det är så himla fint väder är inte särskilt roligt men som tur är så i mitt jobb kan man vara ute hur mycket man vill och orkar. Toppenbra!

Dessa dagar har bara flygit iväg. I fredags efter jobbet så blev det Skövde med Hetta och Malin. Jag köpte en ganska så fiin turkos klänning enligt mig själv,kände att jag inte hade nåt att ta på mig på kvällen. Jag har faktiskt inte köpt mer kläder än vad som har varit ett absolut måste det senaste månaderna men nu kände jag att jag var tvungen så jag kunde piffa till mig på trivselkvällen.

Och trivelkvällen var faktiskt riktigt rolig,hade jag inte börjat jobba kl 6:30 på lördagen så hade det blivit lite mer partaj men roligt var det. God mat och fin sång. Vi är kulans vänner,haha den var faktiskt bra.  Fröken C är ju helt underbar.
Ja det var helt enkelt en toppenkväll,jag var hemma kvart i 1 och detta berodde på att jag körde hem Milli som bor utanför stan. Alltid lika roligt att umgås med henne,vi skrattar verkligen. Så det var bara hem och sova för kl 5 ringde ju klockan.
Så något trötter var jag på jobbet i lördags kan jag erkänna.

Efter jobbet skulle Milli ha tillbaka sin bil så det blev lite mat och fika och massa prat och skratt,Lilla Loppan är så himla go och rolig. Det var den pingstaftonen det.

I dag har det varit jobb igen. Halv 8 till 15.30. Har haft ett barn under hela dagen så vi tog en prommenad hem till broder med familj så han kunde leka med barnen och oj va det var roligt. Härligt att man kan göra så..
Efter jobbet har det inte hänt ett enda smack,joo jag var inne på Coop och där träffade jag min gamla klasskamrat Anders som jag inte pratat med på många år.

Så nu ligger jag i nyduschad och nerbäddad i sängen och betalt in till Timmerstugans dagar har jag äntligen gjort.
Så nu ska jag somna tidigt har jag bestämt mig för,har inte somnat före 1 på hela veckan,har verkligen inte kunnat somna,har haft mycket i huvudet.

Usch nu blev det ett sånt där långt inlägg med massa text som jag egentligen inte gillar men det får gå för denna gång.
Så jag  visar en blid på fredagsJessica som kände sig fiiiin,för det var ett tag sen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Superfin va klänningen och den satt superfint också!



Trivdes du i den då?



Puss

2009-05-31 @ 22:54:22
Postat av: Berta

Det va hetta som skrev:D missade namnet

2009-05-31 @ 22:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0