Det är Fredag



och jag är ledig i dag! Helt underbart. Det har varit en lång vecka,med långa jobbpass.
Så denna fredag är så välkommen!

Men det lessamma är att min förkyldning är tillbaka!!!
Uschusch!
Den gillar verkligen mig för nu är det 3:e gången på ett kort tag den kommer tillbaka!
Får nog ta och ringa en exorcist eller nåt!

I går blev det golfbanan med Nattis som går en golfkurs. Måste säga att de hade riktigt gott kaffe! Blev inponerad faktiskt!
Satt där i min ensamhet och drack det goda,härliga kaffet och det var faktiskt skönt efter denna långa vecka att bara sitta och titta ut på alla som hade tagit sig ut i det regnigna,blåsiga och kalla vädret!
Sedan kom Nattis och Alicia som hade varit så tappra i busvädret och var sugna på glass! Och de valde ISglass! De var så kalla om sina händer men ändå ville de ha ISglass??
Härliga tjejer,är de verkligen!
Sen for vi hem,diggandes till Alcazar i bilen!

I dag blir det fika med Jennie på staden och i kväll blir ska jag till Milo!
I helgen har jag faktikst ingenting planerat,förutom kalas hos Marcus på Söndag.

Ibland är det rätt skönt att inte har nåt planerat utan det som händer det händer..
Sånt gillar jag.

Hejjdå.


Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det är riktigt skönt med oplanerad helger emellanåt. Man behöver det! Hoppas DIN oplanerade helg blir super... Min är också ganska oplanerad förutom konfirmation på söndag.... jätteskönt! Kram

2009-05-08 @ 14:27:18
URL: http://maias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0