.......


Borde ha gått och lagt mig för längesedan men sitter fortfarande här,har väl för mycket som jag tänker på skulle jag tro.
Blev inget Borås besök idag. Varför inte känns inte rätt att ta här men det är jobbigt,väldigt jobbig. Kan inte sluta  tänka på henne,min vän. Drömmer om henne,i natt var vi på jobbet och packade ner hela förskolan och pratade om livet.

Det är mycket som rör sig i huvudet nu,flytten på jobbet,packning,inskolningar,föräldrar som frågar och undrar,trivselkvällar,jobb,avslutningsfester jaa allt verkligen.Det är många gråtenihalsen dagar nu förtiden.
Jag känner att jag inte räcker tll på nåt av mina jobb,jag kan inte dela mig i två delar,det går bara inte.
Hur mycket jag än vill. ..
Vill det bästa för alla men det klickar inte riktigt.
Vid denna tid på året så ska man ju se framimot att semestern börjar närma sig,planera vad man ska göra då,att bara vara ledig.Men den tiden har inte kommit,inte för någon av oss..
Det är inte roligt längre....
Måtte det bli bättre nästa termin,annars vet jag inte vad jag ska göra.
Det blir säkert bra men usch nu är det tungt.



 Hejjdå

Kommentarer
Postat av: Mia

Men fy vad du verkar ledsen! Du verkar ha mycket nu. Stackare, jag hoppas det snart vänder och det gör det nog även om det kanske är svårt att se nu i allt det jobbiga. Efter regn kommer solsken...så är det. Förr ELLER senare...jag lovar. Stor kram!

2009-05-14 @ 16:46:59
URL: http://maias.blogg.se/
Postat av: Hetta

hoppas allt löser sig, du kan prata och klaga hos mig vettu:P

2009-05-17 @ 17:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0