Filmtips


Jag tycke att Wolverine var riktigt bra!
Säkert inte en film som alla gillar men jag tyckte att den var spännande och så fick man veta hur allt började. Har man sett de andra X-Men filmerna så bör man se denna.Den förklarar mycket..


I dag har jag besiktigat bilen!
Och den blev Godkänd!
Jippi!
Fasen att besiktiga bilen är som att gå till tandläkaren,man vet inte hur det slutar.
Men klumpen i magen lämnade jag kvar på bilprovningen,och det kändes underbart!

Imorgon är det jobb som gäller 8:30-18:30,detta med ett Apt inplanerat.
Våra Apt:n är så mysiga,prat,prat och god fika.

På onsdag är jag ledig och då ska jag åka till Borås och hälsa på Åsa. Inget mysigt besök,helst hade man ju träffat henne här hemma men det ska bli himla roligt att träffa henne.Få se om jag kan muntra upp henne lite iallafall.

Men i morgon blir det tipsprommenad på berget med Ingela.

Och nu måste jag gå och lägga mig och sova,kl är ju snart halv tolv! Fastnade framför Photoshop!

Hejjdä

Kommentarer
Postat av: Din syster

Jessie, jag har bytt blogg IGEN! den andra går inte att fixa till så jag byter till denna nu!!! =D marielejon.blogg.se



Jag älskar dig... <3

2009-05-13 @ 13:04:09
URL: http://marielejon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0