Fredag!


Fredagar är bra goa faktiskt!
Speciellt om man är ledig,men det har jag inte varit,slutade kl 13. Men börjar jobba igen kll 21-13.
Men trots att arbetet kallar ikväll igen så får jag ju lite fredag.

Efter ett besök på Coop efter jobbet där jag träffade Anneli,Hettas mamma som jag stod och pratade med i en hel timme. Men det är alltid lika roligt,så blev det hemgång och en kopp kaffe i soffan.Helt underbart!
Att kaffe kan smaka så gott,speciellt med en svätt av  Irisch cream kaffe. Älsakr detta kaffe..

I kväll så ska jag unna mig något jättegott att äta! Revbenspjäll. Det är inte ofta kan jag säga!  Men det ska bli kanongott!

Kom på att de är lite mer än ett år sedan jag bytte tillbaka till min egna hårfärg!
Saknar det mörka i bland men det är skönt att slippa färga faktiskt..

                                           


Kommentarer
Postat av: Hetta

Din riktiga hårfärg!!

2009-05-17 @ 17:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0