HäR


....sitter jag på jobbet och inväntar kidsen som kommer snart!

Mini trippen till Göteborg blev kanonbra!

Fikamys med god salami och brie macka med ett glas rosévin,ja eller 2 blev det. Roligt var även att kusinen Carina var med! Alltid lika roligt att träffa henne,synd bara att det inte blir oftare.
Shoppade lite gjorde jag faktiskt,men i vanlig ordning så hittar jag inte det jag behöver,BYXOR!
Detta trots att det finns hur många affärer som helst i Götet,men men vad ska man göra?
På kvällen blev det bio,Dumpa han! Jättebra och rolig,en riktig tjejfilm! Se den om ni kan och hinner!

fredagkvällen blev det lite grillning,och jag måste säga att grillat det är nog favoriten! Maten blir så mycket godare! Och att sitta ute gör ju sitt med..

nu sitter jag här på jobbet och längtar efter att grilla igen men det får bli en annan dag för jag jobbar till kl 10:30 i morgon. Så det får bli nåt gott att äta med kidsen i stället,men vad?
Finns ju inte överdrivet med alternativ på bygget....

I morgon efter jobbet så blir det en tur till Skövde med Malin,som åker utomland på måndag!! Jag är inte ett dugg avudsjuk!!?!?!

Hejjjdå...

Kommentarer
Postat av: Anna-Lina

2009-05-04 @ 11:15:23
Postat av: Anna-Lina

Hej Jesssica, Kolla JC på knalleland i borås, där lägger dom upp byxorna åt dig. Gjorde dom iallafall när jag o svägerskan var där.



Kram Anna-Lina

2009-05-04 @ 11:16:33
Postat av: Anna-Lina

Hej, Jessica.



Blev visst inget inlägg ovanför(vet inte vad som hände). Kolla JC i knalleland i borås där lägger dom upp byxorna åt dig. Samtidigt som du väntar. Gjorde dom iallafall när jag o svägerskan var där.



Kram Anna-Lina

2009-05-04 @ 11:18:18
Postat av: Anna-Lina

Haha nu blev det ju helknasigt. En massa inlägg:-)

2009-05-04 @ 11:19:09
Postat av: Anonym



Hej... vad gullig du är. /Peter

2009-06-13 @ 22:38:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0