Långa måndag!


Denna dag mitt liv,så sägs det!
Känns som denna måndag aldrig tar slut,den har varit såå lång och jag har känt mig som häxan surtant i dag.Usch,sådana dagar är aldrig roliga. Så vi hoppas på en bättre morgondag.

De 4 lediga dagarna har gått fort,som de alltid brukar.Men ååå så skönt det har varit att vara ledig! Tänk att det är så härligt!

På torsdagen fyllde storebror 35 år och detta firades med kalas. Eftersom svägerskan fyller 35 i juni så fick det bli en gemensam present. Ett presentkort på Barnvakt! Vad ger man annars till sådana som har det mesta? Det är jättesvårt att komma på bra presenter då tycker jag. Så det fick bli Barnvakt under valfriadagar under semstern!  Så det verkar som att de reser till Rom under några dagar!  Härligt!

Nina kom på torsdagen och hälsade på, och stannade ett tag.Den stackarn fick tandvärk!
På fredagen hjälpte Nina mig att flytta in mitt ekbord från köket till vardagsrummet och det blev så grymt bra!!
Helnöjd är jag!  Men i köket är det tomt nu kan jag säga,det måste lösas och jag tror jag har en idée..
På kvällen kom Hetta för att bli klippt och käka lite tacos! Det blev mycket tjöt sent in på natten.

Sedan var vi även i Skara för att kolla vitrinskåp! Och jag hittade det!

 <---- Detta ska bli mitt!

Sen åkte vi runt bygderna här runtomkring i ca 15 mil! Mycket roligt fick vi se och roligt var det!

   

   

 
På söndagen hände absolut ingenting! Hade Hereos maraton! I love it! Sen finn det ju en hel del snyggingar i serien med!  
                                                 
Nä nu ska jag lägga mig och läsa lite.
Hejjdå

Kommentarer
Postat av: Hetta

Jessie-Bessie!



Fan va br vi är!

Och du måste köpa vintrinskåpet. Det va jättefint!

2009-05-26 @ 18:06:25
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0