Ledig


dag i dag sen är det hela 8 dagar kvar tills jag är ledig nästa gång!
Hemsk tanke när man tänker på det så här men det går bra det gör det. Men det händer mycket dessa dagar,väldigt mycket.

  • Trivselkväll på en förskola i enheten 29 maj
  • Vårfest på denna förskolan som vi ska vara med på 2 juni.
  • 5 juni är det Malins student
  • 6 juni är det fest i folkets park
  • 9 juni är det våran vårfest/avslutningsfest
  • 12 juni ska vi personal ha grillkväll hos förken M
  • Sen är det Midsommar.




Ja som ni ser så är det hur mycket som helst dessa veckor. Ska bli skönt när allt är klart men vår grillfest ser jag framimot så mycket. Ska bli himla roligt faktiskt.

I dag ska det handlas studentpresent och handlas hem för att fylla på frys,kyl och skafferi. Ett nödvändigt måste.

Ikväll blir det bilbingo med Pia,MillI och Petra. Fika ska fixas och kaffe ska ordnas, Tänkte göra ciabatta med salami och brieost. Såå goda mackor!
Vi hoppas på vinst.

Tipsprommenaden på berget på tisdagar är rätt rolig faktiskt.I går känns det som att vi satte ganska många av frågorna. Ska köpa tidningen i morgon för att rätta svaren.

Nä nu ska jag grejja lite innan det är dags för staden.

Hejjdå




Kommentarer
Postat av: Hetta

Det är kul att ha mycket att göra, men glöm inte att vila lite också så du inte tar ut dig för mycket=)



Kram

2009-05-27 @ 15:13:32
Postat av: Jennie

Ho ho i luvan?

Hur är läget med dej min vän....

Har du börjat spela bil bingo?.....hi hi hi

Det var nog det roligaste jag har hört på länge...hi hi

Vann ni något då?/ Kramis Jennie

2009-05-28 @ 06:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0