Har inget bra rubrik.


Jösses va kallt det har varit i dag!
Blåsigt och kallt!

Hade Apt på jobbet i dag och det gick helt ok,förrutom en sak,jag vill verkligen inte mista min fröken E,hoppas att det inte blir så.Men hon måste göra det som är bäst för henne och det stöttar jag henne i men oj vad jag skulle sakna henne.
Fy det är sååå mycket förändringar på båda mina jobbställen nu,usch.MEN det kommer att bli bra,men det finns flera som jag kommer sakna alldeles för mycket.
Vi har en ens 2 månader kvar,denna tid kommer bara att flyga förbi och det vill jag inte! Lite saktare kan det gå,tycker jag allt. Fast jag längtar till semstern,det gör jag men jag längtar inte efter nästa termin,inte alls...

Har gått tipsprommenad på Mösseberg med Ingela nu i kväll,detta ska bli vårat nya tisdagsgrej! Härlig prommenad men många långa backar..
Jag vann 30 kr! Säsongen börjar bra!!
Efter prommenaden blev det fika på sommarhemmet,mysigt så.

Pratade med vännen Å igår. Hade en känsla i magen hela dagen att jag skulle ringa henne. Jag tror inte på tecken men i går fick jag flera tecken att jag borde ringa henne,magkänslan hade rätt.
Hon är på KSS. Det var jobbigt att prata med henne,men samtidig fick vi många härliga skratt.
Hon är en riktig kämpe,vännen min.
Hade jättesvårt att somna i går,hade henne i tankarna hela tiden.Låg och vred och vände mig i flera timmar innan jag somnade,drömde tillochmed om henne.Vaknde och kunde inte somna om igen.Låg och vred och vände mig återigen.
Och det var jag inte ensam om..
Läste lite om sjukdomen och vet inte vad jag ska säga,finns så mycket att läsa om den så man vet knappt vart man ska börja. 
Ska åka och hämta henne i morgon,hon har fått permition över helgen. Ska bli så himla kul att träffa henne.
Hon ringde i kväll och hon är så rolig. Hon ville säga att jag kunde åka förbi mannen i henns liv och hämta parkeringslappen så slipper jag betala i morgon för han hade lagt i för ett dygn i automaten!
Haha hon tänker på allt...

Nä nu ska jag hoppa ner i sängen och försöka få en god natt sömn..

Hejjdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0