Vinden har vänt?


Så kan man också se på det.
Hade möte på jobbet idag, och efter det så går det mest runt i huvudet.
Det blir verkligen inte som jag hade tänkt mig nästa termin. Känns som att jag är tillbaks på ruta ett igen.
Och dit vill jag inte!
Finner faktiskt inga ord..
Borde kanske vara lite mer eller rättare sagt borde vara Positv,men det är svårt. Positiviteten försvann...
Men 50%???
Det kan man ju leva på!?!?
Men inget är riktigt bestämt men det lutar ju åt det håller....

Hoppas det kommer sol och värme snart,då kanske humöret och positiviteten kommer tillbaks...

Men trots allt så ser jag framimot Vår Londonresa som snabbt börjar närma sig,underbart!

Träffade Milo och Mikkis en snabbis i dag,de fick mig att skratta himla gott trots mitt lessama humör.
Milo berättade om vad som hände när jag hade lämnat polisstationen när vi fixade pass.
Jag tog kort och sånt först för jag skulle hämta Nathalie på fritis,så jag hann inte stanna tills Mikkis hade gjort sitt. Jag mätte mig och jag har tydligen krymt en halv centimeter. Men  iallafall så när jag gick så mätte sig Mikkis som är 15,snart 16 och hon är längre än mig. Då sa hon som jobbade där till Mikkis: Du är lillasyster men ändå är du längre än hon som gick! Hahaha

Vem var komplimangen riktad åt?
Mig? Ser jag yngre ut,att jag är jämnårig med en 16 åriing? Tack i så fall!
Milo? Ser hon att hon har en dotter som fyller 29 år i år? Var hon så ung när hon fick barn ?
Mikkis? Ser hon ut som att hon är i min ålder? Trots att det skiljer 13 år mellan oss?

Ja vem en den är riktad mot så får vi alla ta åt oss tycker jag.
Jag ser sååå ung ut,och Det gör Milo med.
Mikkis ser så mycket äldre och mogen ut!
Vi tackar så hemskt mycket! hihi

Fasen va vi skrattde när Milo berättade detta!

Trots all negativitet så finns det ljuspunkter,har fakitskt flera sådana och de vet vilka de är!
 Helt underbara är de iaf,min familj och mina vänner!




Hejjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0