MåNdAg


Helgen går alldeles för fort!!
Men nu är det måndag och en ny jobbvecka är på gång.

Ingela och jag åkte till Alingsås i går för lite shopping och fika,och vilken fika sen!! Den muffisen som jag åt var gigantisk men åå så god.
Sedan gick vi Lights in Alingsås turen. Inget märkvärdigt faktiskt men det var mysigt,det var bara en kopp med glögg som fattades..

Jag har faktiskt aldrig varit inne i Alingsås,bara åkt igenom och jag måste säga att jag blev överraskad. Det är en väldigt fin stad med massor av mysiga hus som jag gillar. Dit kommer det bli fler besök,kan jag säga.

I dag gick jag en morgonprommenad innnan frukosten,och snart ska jag hämta tvätten. Full rulle denna morgon.Men det är skönt att få det gjort innan jobbet.

Funderar på att köpa en klänning jag såg på Kapphal,tänkte kolla om den finns här i stan...
Får se...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0