Miss sleppy


Jag är jätte,jättedålig på att blogga nu för tiden,jag vet. Men orken finns inte riktigt. Jag är alldeles för trött för allt egentligen. Jag tror att jag måste om jag har fått folsyra brist igen,för precis så här var det sist jag hade det. Sov,sov,sov och sov lite till. Var konstat trött och det är jag nu med,det spelar ingen roll om jag sover eller tar en prommenad för att piggna till,inget händer,är lika trött som innan. Borde kanske ta och boka en tid och kolla upp det iaf,men jag drar mig för det...
Eller börja äta vitaminer...

På fredag är det kommunfest och vi ska vara här hos mig både innan och mellan! Ja vi ska vara här på lite förfest,sen ska vi ner till parken och äta och sen går vi tillbaka till mig och mellanfestar lite. Vi blir ganska många faktiskt,och det är ju alltid roligt.
Så i morgon ska det städas och görs fint i slottet som Ingela säger,(det tar alltid sån tid innan jag svarar i telefonen)hihi

På fredag så ska det inhandlas lite smått och gått att äta på,men ett probelm,det är inte min chips helg ju! Men jag får nöja mig med popcorn.
Jag köpte en klänning om jag ska ha på fredag,lördag,julafton och nyårsafton. OCH då undrar ni varför jag ska ha samma klänning? Det är så enkelt svar som att jag köper inte kläder mer än vad jag har behov av tills dess att målstorleken är nådd,och det är 2 storlekar kvar tills dess. Så de kläder som köps de ska användas till mycket. En lite sporre när man inget har att ha på sig till slut. Mina enda jeans som passade,de använde jag hela tiden verkligen tills det sprack,då var jag tvungen att köpa ett par. Fast egentligen så måste man ha 2 par jeans som man kan växla mellan,men nu har jag åter 1 par som passar,så jag får kombinera med klänning och kjol.

Madde och jag ska få till det  att börja gå på gymmet. Men det är inte det lättaste att få ihop tid till det tillsammans, jag jobbar när hon är ledig och tvärtom,känns det som.Men i morgon kanske vi får till det,jag hoppas det.

På lördag så åker vi till Stockholm och ut med båten! Kryssning står på agendan men jag är ju så smart så jag har inte kollar upp var det är vi ska åka.hihi
8 st blir vi,ska bli skönt att komma bort lite faktiskt.Vi hoppas på bra bårväder bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0