Bloody Monday


Äntligen börjar denna dag lida mot sitt slut! Halleluja!
Denna dagen har varit lååång,både skola och jobb. Fast det har varit lungt,fick sällskap av Elina på vägen hem som jag inte har träffat på länge,skojjigt.

Det var bara hem,diska lite och sen i väg till jobbet. Det enda som känns jobbigt är att jag inte har tiden att träffa folk längre,känns det som i alla fall.
De senaste 4 veckorn har gått i ett och famij/vänner och skojjigheter har inte blivit av på samma sätt.
Lite har jag hunnit med men inte mycket. Sen så får jag skylla mig själv när jag har jobbat 3 helger på raken.
Men i helgen är jag leedig! Och det ska bli underbart!! Sovmorgon på lördag!!!
På fredag ska vi ha lite tjejmiddag,Jennie,Linda,Åsa,Madde och jag! Ska bli så himla kul! Har inte träffat någon av dem på länge förutom Madde..
MEN på fredag ska det ätas gott och drickas massa vin,tjohoo...



I morgon blir det lite plugg och sen kommer Milli förbi en sväng och sen blir det att jobba i morgon natt.

Och nu har jag börjat få ont i halsen!
Usch,jag har inte tid att bli sjuk....
Men det blir som det blir....

Nä nu ska jag se lite på Svenska Hollywoodfruar på tv 3...






Kommentarer
Postat av: Berta

Fan, bara du inte blir en liten gris, du är för söt för det :)

2009-09-14 @ 21:39:02
URL: http://hetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0