Foga!



KL 9 ringer det på dörren: God morgon,god morgon säger en gubbe!
Hejhej tycke jag!
Foga säger han, just det de ska ju fixa balkongen!
Kom in.ni har verkligen mycket att göra,säger jag och småpratar. Han svarar:Foga!
Han fatta inte vad jag sa! Pratade ingen svenska överhuvud taget. Lite roligt var det faktiskt.
Dagarna ser likadana ut nu för tiden,plugg,plugg eller jobb. känns som att jag inte hinner så mycket mer. Men jag måste väl komma in i det bara antar jag.

Men i dag hann jag med både plugg och fika med Madde. Det var himla mysigt att sitta där i solen och prata. Och varmt var det,superhärligt väder. Me like!
Sen så blev det lite handling åt svägerskan som ligger sjuk.
Men nu i kväll har jag varit bra seg och trött....

I morgon så är tanken att jag ska vara ledig,men jag känner att jag borde öppna böckerna lite ändå,men en sak som jag ska göra så är det att träffa Åsa,världens bästa Åsa!
OCH sen så vill jag pimpa till min nyrenoverade balkong lite...

Men nu kallar sängen..

hejjdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0