Nya glasögon?


Bad Gabbi vara smakråd till nya glasögon! Hon svarade glatt ja!
Så jag skickade denna bild!



Lite roligt var det faktiskt!
Jag hittade ett bildredigerings program som var himla roligt att använda sig av.

Att det kan vara så gött med helg,så otroligt gött!

I går blev det fredagsmys hemma hos Milo och gänget. Det bjöds på tacopaj,gottgottigottgott..
Vi har alltid lika roligt!
Men erkänn att ni blev impade av min kunskaper i VEM VET MEST? hihi

Sov till halv 10 i dag och det har inte hänt på evigheter! Men skönt var det. Tog en lång frukost framför nyhetsmorgon,härligt!
Sedan så vid 12 hämtade jag Milo och vi for till Kinnarp för att fynda lite men hittade tyvärr inget. Sedan skulle vi till second hand men där stängde de kl 13,så vi åkte ner till stan i stället,gick in på Hemtex och Vero Moda,hittade inget där heller förutom min moster och min kusiner,så vi följde med och fikade..
Sen åkte vi och handlade,och jag behövde massor av saker!
Men sen for vi hem och jag började städa,dammsuga,tvätta fönster,damma,diska,tvätta kläder! Ja massor och jag MÅSTE hämta tvätten,det har jag glömt!
Sen ska jag lägga mig,ska jobba en lite sväng i morgon!

hEjJdÅ

Kommentarer
Postat av: jolene

Glasögon to die for i might ad. ;)

Jo det är samma Franz. Eller Onkel Fester som vi så älskvärt kallar honom. ;P

2009-09-08 @ 21:39:00
URL: http://jolin247.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0