sååå lessamt!


Den vetenskapliga artikeln blev inte godkänd! Skit också!
Men vi har nog ordnat till den,hoppas jag kändes som ett sån dumt misstag som vi missade.Fick en klump i magen och det har inte känts bra i dag kan jag säga! Men som Ingela sa:skit i de! Ta de på måndag och ja det stämmer ju faktiskt! Jag pluggar verkligen varje dag på veckorn och då måste ju helgerna få vara fria från böcker och artiklar och reflektioner! Eller hur?
Och jag som jobbar varannan helg med,måste ju få en hel ledig helg ialla fall. Men jag tror att vi har löste de,Annica och Marina ska bara läsa det som jag har ändrat så får vi se vad det tycker men Annica tycket det var bra för hon var inne på samma spår som jag! Som tur var!

Det är en vecka kvar och sedan ska jag på praktik! På en förskola utanför stan,detta ska bli ett äventyr. Men det allra roligaste är att en av tjejerna i min klass ska vara på mitt jobb och ha sin praktik! Hahah

Men nu är det fortfarande helg och jag ska njuta av det allra sista timmarna innan det är dags för allvaret igen. ...

Fredagen var grymt rolig! Vi hoppas på en återkommare på fredag igen!

I kväll ska jag se nya Wallander filmen,får se hur den är de andra har ju inte varit direkt toppen tycker jag....

Nu har jag fått avreagera mig lite,tack för det!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vila och trevligheter är jätteviktigt när man studerar! Så ha inte dåligt samvete för det utan SLÄPP skolan emellanåt. Ny vecka, nya tag... Man lär sig av sina misstag också... det är det som är bra med misstagen! Kram Kram

2009-09-28 @ 18:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0