Sunday Blody Sunday



Ska starx göra mig i ordning för att gå till Milo och Gabbi för lite filmtajm. Across the universe. Dopet i går var fint,och Jesper han var så duktig,inte alls ledsen.
Vi visste inte vart kyrkan låg så vi mötte upp Olle och Annelie vid Coop och där skulle vi även möta upp Göteborgarna,som var väldigt sena.Dopet började kl 15 och 14:40 hade de inte kommit. Och till Fivlered tar det liksom en stund.Men när de kom var det bara till att GASA!
Och gasa det gjorde vi verkligen,vi kom fram till kyrkan typ 15:05,pinsamnt!
De väntade på oss!
Men de var ju snällla som inte började,men som tur var vi många som kom sent!
haha

Efter kyrkan var det dags för fika i bygdegården och det var mysigt,hela halvtimmen jag var där.Jag var tvungen att ge mig hemmåt för jag skulle jobba.
Men det var roligt den stunden som blev.

  Victor,Sara och Jesper.



Nä nu måste jag sticka!

hejjdå

Kommentarer
Postat av: Berta

Fan va fräsch du ser ut!

2009-09-14 @ 12:15:01
Postat av: Anna-Lena Andersson

Va fin du blev ikläderna!

2009-09-14 @ 22:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0